Orang lain berduit, ada kereta, ada rumah, ada itu, ada ini & ada segala macam jenis kemewahan. Tapi Aku, cuma ada BLOG je...™

Friday, February 26, 2010

Salahkah Aku..?



Salahkah Aku..?


 Tak Hafal Lagu Spoon.

Salahkah Aku..?

Tak Baca Majalah Mangga.

Salahkah Aku..?

Tak Faham Bahasa.

Salahkah Aku..?

Tak Makan Penumbuk. 

Salahkah Aku..?

 Tak Minum Air Kacip Fatimah.

Salahkah Aku..?

Tak Minat Politik.

Salahkah Aku..?

Tak Layan Bolasepak Malaysia.

Salahkah Aku..?

Tak Reti Main Golf.

 Salahkah Aku..?

Tak Pandai Buat Kuih.

Salahkah Aku..?

Tak Pernah Jejak Thailand Mahupun Batam.

Salahkah Aku..?

Takde lesen menibai orang memandu.

Salahkah Aku..?

 Tak Mampu Beli Kuda.

Salahkah Aku..?

Jarang-jarang Update Blog.

Salahkah Aku..?
Salahkah Aku..?
Salahkah Aku..?


9 Pinggan Nasi Tambah:

aleng said...

x salahkn mencuba...hehe

mysarah said...

aii banyaknyer soalan. tak reti i nak jawab sume. jwpn i: ask urself!! ;p

Kejora said...

xsalah kalo itu yg membahagiakan kamu..

salahkah aku??
.
.
.
.
.
.
. komen mcm tuh?

[z@ck] said...

x salah
=)

.::tAk AdE pErAsaaN::. said...

salah. tetibe jek nyampuk

zulhilmi bdk blur said...

mcm ni konfem byk slh bro..
haha

HaiDa HiDa said...

xder salahnyee dan xder saper pn yg berhak salahkan sesiapa.. so, soalan2 Salahkah Aku? harus di jawab oleh individu itu sndiri..segala point yg diberikan di atas tu, xder salah apa pn.. =)

snid73 said...

cuba tukar soklan tu jadi Betulkah aku?

Learn said...

haha...mmg tak salah... tp ada diantara benda kat atas tu kita boleh belajar :-)