Orang lain berduit, ada kereta, ada rumah, ada itu, ada ini & ada segala macam jenis kemewahan. Tapi Aku, cuma ada BLOG je...™

Tuesday, February 9, 2010

Macam-Macam Hal

Macam biasa la...Bila cuti ni boleh bangun lambat sikit.Hajat hati nak kemas-kemas bilik.Dah macam tong sampah lak Aku tengok bilik ni.Dapat touch-up2 sikit pun dah kira ok.

Bangun-bangun check fb dulu...Tengok-tengok kalau ada apa-apa perkembangan dunia.Ke tak pun mana tahu ada lagi muncul dua tiga orang malaun yang menulis tak guna otak.Kang dah jadi kes, confirm menggelabah.Gugur semua bulu...



Aah...! Takde pape yang best pun.Asyik-asyik muka minah ni je...Tak habis-habis nak promote.Konon-kononnya login fb boleh dapat duit.Duit masuk macam peluru la...Ye ke? Aku tak percaya...Kalau betul ko dah buat banyak duit dengan cara tu, confirm ko diam-diam punya.Buat pe nak kecoh-kecoh.Kalau ko kecoh pun mesti kat kroni-kroni ko je...

Dulu ada lagi dua tiga orang yang sama macam ni gak.Asyik promote, spam, promote, spam.Lama-lama diam.Dah karam la tu kot...tak dapat sambutan.Tak pun dah jadi kaya gila.Sekarang ni tengah dok melancong kat Tibet kot.Hahaha...

Aku kadang-kadang suka gak tengok gelagat dia orang ni (cari makan katanya...Aiman Aku tak kisah.).Kekadang tu meluat..! Promote tak kena gaya.Tapi tak pe...Selagi korang tak bangkitkan isu-isu hangat yang boleh menaik taraf kemarahan kaum atau agama lain sudah.Peace No War..!

Aduh..! Bos Aku buat hal lak.Ada ke patut suruh Aku pergi beli kemenyan.Kemenyan Abu Dhabi baik punya, gred A. Mana Aku nak cekau..? Nak buat apa bos..? Kompius Aku.

8 Pinggan Nasi Tambah:

HaiDa HiDa said...

nak wat apa ngan kemenyan tu???

SyamZone™ said...

Ooooo.Cam tu bru aku paham....

Aku said...

Haida - Rahsia katanya...

SyamZone - Apa yang ko paham bro..?

zulhilmi tempoyak said...

gugur suma bulu..???
hahahak...
xde pe2..

Hami Asraff said...

kadang2 tu ada juga betol kot. entah tak pasti aku.

arekymz said...

dye nak bomoh ko la tuh soh ko beli menatnag tuh..
hahaha..
tp xpe..
akupon suke bace dak2 kat fb bergado..
hahaha

Days said...

ade ke kemenyan abu dhabi? aiseyh pelik hee

Aku said...

Dashing Days - Merata Aku cari kat Indian Town.Dia orang suma takde stok.

Susah gak nak dapat kemenyan Abu Dhabi ni...