Orang lain berduit, ada kereta, ada rumah, ada itu, ada ini & ada segala macam jenis kemewahan. Tapi Aku, cuma ada BLOG je...™

Sunday, July 8, 2012

Oh My Blog!

Oh My Blog! Lama sungguh tak di update.Ada saja halangan.Paling ketara ialah sebab kekurangan idea kot.Mahu saja Aku tukar blog Aku ni jadi blog politik.Tapi...susah juga, sebab Aku ni memang jenis yang tak amik port langsung pasal benda alah ni.

So lepas fikir-fikir pro & kontranya...blog ni Aku akan sumbat dengan apa-apa saja yang Aku rasakan relevan dan tak memudaratkan keselamatan sosial Aku.Asalkan diupdate.



Blog ni bukan lagi semata-mata bercerita pasal perihal Aku (sekali-sekala tu mungkin ada la).Ianya akan dicampur adukkan dengan update pasal perkembangan semasa, gadget-gadget terkini, isu-isu hangat atau apa-apa saja yang Aku mampu tulis.


p/s : dah nama pun blog Aku...suka hati Aku la.

0 Pinggan Nasi Tambah: