Orang lain berduit, ada kereta, ada rumah, ada itu, ada ini & ada segala macam jenis kemewahan. Tapi Aku, cuma ada BLOG je...™

Wednesday, January 20, 2010

Sama Je...

Huh..! Tahun ni paling banyak Aku dapat wish birthday.(kecoh...) Tersedar ari ni pun sebab ada sms masuk kat handphone Aku.Wish birthday katanya...Nombor tak kenal, tapi gaya macam pompuan.Ah...reply je.Kalau bapok pun lantak la.Susah-susah Aku pass je nombor phone bapok tu kat Ijan.Pandai la dia setelkan...

Nak tidur balik dah tak boleh.Kacau betul...Bukak laptop la apa lagi.Login Facebook.Huh..! Kalah sms part wish birthday kat fb ni.Terpaksa la Aku melayan, balas ucap tima kasih.Kang Aku tak balas cakap Aku sombong.. bongkak.. takbur.. makan gaji buta.

Birthday tahun ni, sama je macam tahun yang lepas-lepas...Duduk kat rumah.Bukan tak nak keluar, tapi...tak tau nak pegi mana.(ceh alasan...padahal takde pompuan nak ajak keluar.) Beza die, tahun ni Aku terperap dalam bilik dengan laptop.Layan fb...

Tahun ni, first time Aku buat peraduan kat blog Aku. Teka & Menang Komen & Menang.(yela...tahun lepas-lepas, Aku mana ada blog.) Bukan apa, saja nak promote sikit blog ni...Ok gak la sambutannya.Walaupun tak semeriah & sehangat sambutan Hari Merdeka.

So...ni lah pemenang dia.Pengomen ke-7.




Kepada yang tak menang tu, lain kali korang boleh cuba lagi.Pape pun Aku ucapkan tima kasih bebanyak sebab korang sudi join peraduan ni.Akhir kata, Majulah Sukan Untuk Negara..! Renung-renungkan & Selamat Beramal.

4 Pinggan Nasi Tambah:

abigemok said...

wah, ade contest pulak.. tapi tak sempat la.... terlewat sampai sini.. anyway, congrats for the winner..

penangan facebook

Aku said...

Haa...tula.
Bangun lambat lagi.
Sape suruh...

Takpe, nanti next time datang awal k...

Fairosza said...

ala aku tercepat sket plak bg komen..jd yg ke6..hehe..kalo bg 2 komen bru leh dpt..hehe

Aku said...

Tula...rugi.
Aku tengokkan je...

Lain kali, komen je banyak-banyak.